уторак, 19. јануар 2016.

My morning routine


Zdravo svima,znam da me dugo nije bilo vise od pola godine.To je razlog skola,obaveze...Odlucila sam da napravim MY MORNING ROUTINE.Nisam samu sebe slikala zato sto nemam dobru kameru i slike bi bile uzasne ali mozda u neku drugu rutinu :)Ovakvu rutinu radim kada idem u skolu.


Prvo sto uradim kada se probudim jeste da uzmem telefon i proverim sve svoje drustvene mreze na koje sam prijavljena kao na primer Facebook,Instagram,Pinteres,Snepchat...I onda pogledam nesto na You Tube.

 
Zatim ustanem i namestim krevet jer bolje sada da namestim nego kasnije zato sto znam da ce me kasnije mrzeti.Obicno knjige spremim dan ranije. 

Zatim odem u kuhinju i spremim dorucak,najcesce jedem jaje na oko i sok ili neki mali sendvic. 




Ja sam osoba koja ne moze samo da sedi i jede i gleda u jednu tacku.Obicno uzmem telefon i dopisujem se ili gledam neki video na You Tube.Kada zavrsim sa doruckom naravno rastrebim i odem do ormana i trazim sta da obucem za skolu.Kada nadjem sta cu da obucem odem do toaleta da se sredim ocesljam kosu,operem lice zube i obucem se.Za kraj stavim Baby Lips na usta.I odlazim u skolu.  
  

To je to od Morning routine.Zaomi je sto nisam ja slikala vec trazila slike na insternetu ali stvarno nemam vremea,nije mi ni dobro da bi slikala.Oprostite.Sledeci put ima da slikam i bice bolji post.  

                                                               Vasa Tami 
                                                      

Нема коментара:

Постави коментар