субота, 23. јануар 2016.

OOTW-Back to school


Cao svima za ovaj post sam htela da vam dam pokazem sta bi obukla za skolu.Htela sam da vam kazem posto sam ozdravila bila sam bolesna i ove nedelje idem u skolu i ako je cela nedelja u hausu molam da idem.Onda pocinje mali raspust od 2 i po nedelje.Postovacu vam svaki dan,caksta vam Bozica i ja spremamo novi koleb.Pa da se vartimo na temu posta.Odlucila sam da vam pokazem neke konbinacije koje bi ja obukla u skolu.Pa hajde da pocnemo

 #1

  
Ova konbinacija mi se mnogo svidja.Najlepse od svega toga jeste ova bluza.Prelepo *-* Plavo-sive iscepane farmerke,sive patike i sivi duks :D 

 2# 
  Ova konbinacija mi se vise svidja nego prethodna moram da priznam.Nekako uvek sam za fazon crna i siva konbinacija.

3#


Kod ove konbinacije bi promenila samo ranac.Nekako mi se ne slaze sa ovom na zalos :(

 4# 
  
Ova konbinacija mi ide za zimu.Ne bas za ovakvo vreme sa snegom i sa pretereno niskim temperaturama.

5#

 

 Ova konbinacija mi je jako slatka zbog ovog dzenpera.Jako ubobna po meni ponbinacija,jako slatka i jako lepo iskobinovana. 

 To je to sto se tice ovog posta.Nadam se da vam se svideo,a mi se vidimo sutra u novom postu. 



Нема коментара:

Постави коментар