четвртак, 21. јануар 2016.

Be like-Zorana

Cao svima i evo ga novi post.Za danas sam pripremila koleb sa blogerkom Bozicom (Bozicin Blog).Odlucile smo da u ovom postu komentarisemo Zoranine autfite.Obe volimo Zoranu i cinilo nam se zanimljivo i pomislile smo sto da ne.Imamo 5 autfita ba da pocnemo. 



#1   


Zorani retko kad mozemo da nadjemo zamerku.Ovaj autfit je predobar.Zorana ima predobar i prelep ukus oblacenja.

#2 

 Ovaj autfit je za leto.Jako mi se svidja.Ovo bi obukla kada idem na plazi ili u setnju...

#3

 Ova konbinacija mi je prelepa.Nista ne bi menjala.Sve je dobro uklopljeno,bolje,izgled...Mislim da je ovaj autfit jedan od najboljih po mom misljenu.

 #4


 Ovaj autfit bi obukla xD.PEDOBAR JE.Ove cizme je uklopila sa bojeom torbe,carape crno-bordo da se slazu sa haljinom.Haljina koja je po mom ukusu malo kraca,ali na njoj stoji fenomenalno,malo nakita,a na sve to je jos stavila i teksas kosulju.Predobar autfit.

#5 

 Ovde je sva u teksas stilu.Tigraste stikle koje se slazu sa torbom.Sal mi se na neku stranu dopada,a na neku ne.Ta crvena boja daje malo boje celom autfitu.Prelepo.

To je to sto se tice ovog posta.Obavezno pogledajte i Bozicin blog,danas je objavila prvi post.Podrzite je.A mi se vidimo u sledecem postu.
                                                         Vasa Tami 

2 коментара: