недеља, 15. јануар 2017.

TAG - 30 pitanja koje niko ne postavlja

Cao svima!Odlucila sma da se vratim blogi i pisanju mada necu imati toliko vremena da uuvek napisem post.Nadam se da me razumete.Za ovaj post sam pripremila TAG-30 pitanja koje niko ne postvlj.Pa hajde da pocnemo.


1.Spavaš sa otvorenim vratima na ormanu ili zatvorenim? 

Nije mi bitno.Ali u vecinu slucajeva su zatvorena.

  2.Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?

 Nkada ne koristim sampone i regeneratore iz hotela.Zasto gih imam svoje.Jeste da su slatki i mali ih ne koristim imam svoje.

 3.Da li ti se svidjaju post-its? 
  
Ranije sam koristila te papirice vise ne.Jeste da su lepi i d alepo izgleda i da izgleda uredno li nemam vremena ponekada to da lepim i da pisem na njima.

 4.Da li sečeš kupone i posle ih koristiš? 

 Kupone koristim samo za Mec jer mi trebaju.A ostale i ne bas.Moja majka koristi za ideju ali ne i ja

 5.Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili roja pčela? 

 Radije od medveda mozda imam sanse da se spasim a o roja pcela nema mi spasa.

 6.Da li imaš pegice? 

Ne i ne zelim ih  

 7.Da li se uvek smeješ na fotografijama? 

U vecinu slucajeva da ali ponekada mi dodje dan gde nisam lepa na slikama gde se smejem

8.Da li si nekada brojala svoje korake?

Da kada mi dosedno ili kada zelim negde da stignem brze

 9.Da li igraš kada nema muzike? 

 Da jer ja pevam i pravim muziku ahah 

10.Da li grickaš olovke?

 Kada sma bila mladja krickala sam od nervoze nesvesno ali sam presala i sada mi je to odvratno. 

11.Koje veličine je tvoj krevet?

 Srenje velicine.Moze da bude bas velik ali mi to ne odgovara vise volim a i navikla sam se na srednju velicinu kreveta.

 12.Koja je tvoja pesma nedelje? 

 Od Jale Brate i Bube Corele-Klinka 

 13.Da li je dobro da muškarci nose roze?
  
Pa da nesmeju postajao bi zakon zato tako da je meni to okej.

 14.Gledaš li crtane filmove?

 Gleam ponekada kada ami je dosadno.

 15.Da li si bila na scout? 

 Ne znam sta je to. 

16.Najbolji doručak?

 Pokacicaa sa sirom.hahaha

 17.Kada obično ideš na spavanje? 

 Kada mi se prispava.

 18.Kada si bila mala u šta si se maskirala za Noć veštica? 

 Nikada se nisam maskirala, jer taamo gde zivim Noc vestica se ne slavi.

 19.Šta si u kineskom horoskopu?
   
Valjda konj nisam sigurna hahah

 20.Gledaš li telenovele?
  
Sta je to?HAHAH

 21.Da li si koristila oružje?

Ne ali nisam razmisljala da ga koristim ali bi volela da pokusam.

22.Prvi koncert? 

Nikada nisam isla naa koncerte zao mi je. 

23.Da li pevaš pod tušem?

 Ponekad kada mi tako dodje.

 24.Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš? 

 Princeza ili poznata glumica. 

 25.Da li veruješ u duhove? 

 Kao mala sam verovaala i plasila se, a sada ponekada pomislim da postoje a onda se ohrabrim i ne razmisljam o tome.  

26.Nosiš li patofne?

 Nikada sem kaa sam bolesna ali ni tada

 27.Da li si nekada plakala od sreće?

 Da, kada sam ponovo videla svoje kuce koje mi mnogo neostaje. 

 28.Da li si bila zaljubljena? 

 Ko nije?

 29.Čaj ili kafa? 

Nijedno ni drugo 

30.Da li možeš izdržati da ne dišeš a da ne zatvoriš nos?

 Mogu ali ne dugo hahah

To je to sto se tice ovog posta.Nadam se da vam se svideo.


 Vasa Tami

Нема коментара:

Постави коментар