петак, 11. новембар 2016.

Misljenje o trendovima

 

Zdeavo svima i evo ga konacno novi post.Za ovaj post sa pripremila moje misljenje o trendovima.Ima puno primeraka pa bolje da pocnemo. 

  

 1# Choker ogrlica  
 

 Meni se ove ogrlice na pocetku nisu svidjale ali kada sam ih videla kog drugih osoba i kako im stoji zaljubila sam se u njih.Ima ih razlicitih oblika, boja...Svako moze da nadje svoj ukus kod choker ogrlica i to je ono najbolje.Moze svakome da staju.Mislim da su one pravi hit bile tokom leta a i sada.

 2# Vojnicke pantalone 

 

Sto se teci vojnickih pantalona one su uvek bile hit za nosenje.Jedino sto mi se ne svidja jeste sto pogledate bilo gde vidite na svako osobi po jedne vojnicke pantalone.Znam da su hit i da iu uz sve ali mislim da je malo ruzno videti na svakoj drugoj osobi iste.

 3# Pletenice 
  
 

Ove pletenice se zovu Kardashian pletenice, bokserske pletenice.Ja kada sma ih pravila zvale su se riblja kost sve dok nije Kim pocela da ih nosi.Jako su lepe i dobre za leto ili kada vam je prljava kosa.Lepo izgledaju i lepe su za slikanje. 

4# Adidas superstar


 Svih ih nose.Prelepe su i uz sve idu ali ih SVI imaju.Mogu biti elegantne, za svaki dan...Prelepo idu uz haljine i uz farmerice.Postoje razlicitih boja sto je super. 

5# Huarache  


Prelepe su.Ja sam ih videla samo kod stranih osoba.Ovde nisam videla da ih iko ima.Mozda nisam obracala paznju ali ja ih nisam videla.Prelepe su kupila bih odmah bez razmiljanja.
  
6# Iscepane framerke 


 Iscepane farmerke ja mislim da nikad anece izaci iz mode.Imam ih i stalno ih nosim.Prelepo svakome stoje i uz sve idu. 

7#  Majice sa pertlanjem  

 

 Ja nemam ovu majcu ali mi se svidjaju kako izgledaju na drugima.Samo su poceli da prave sa previse otvorenim tim prednjim delom i mislim da bi to trebale da nose starije devojke a ne mladje ili mojih godina. 

 8# Stikeri na odeci   

 

Odeca po meni mnogo lepse izgleda sa tim stikerima.Ima razlicitih oblika, slika...Svega.Ulepsa odecu kao i konbinaciju. 

 9# Calvin Klein 

  
Mislim da sa ovaj ves ne treba dati po 3-5 hiljade dinara.Mislim da je to malo mnogo za jedan ves.U inostranstvu mislim da su jeftinije nego kod nas.  

10# Pundje-pletenice   

  
Prelepo!Ja bih ovo nosila svaki dan.Prelpo stoji svakome.Jedino sto treba vreme da se napravi ali ne mora da se naprave ove pletenice mogu samo ove dve punje i dlaje bi izgledalo prelepo/ 


 To je to sto se tice ovog posta.Nadam se da vam se svideo, a mi se vidimo u sledecem postu. 

 Vasa Tami <3

Нема коментара:

Постави коментар